خرید اینترنتی فایل{هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي}

خرید اینترنتی فایل /هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي/ وی اف|خرید اینترنتی فایل|50678874|vfm34024163|
با ما باشید با یکی دیگر از فایل های قابل دانلود با عنوان : هوشمندي بازار به منظور تعيين استراتژي و برنامه ريزي

حجم فایل : 405.1 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 36
هوشمندي بازار به منظور
تعيين استراتژي و برنامه ريزي سوالات کليدي چگونه يک فرايند برنامه‌ريزي استراتژيک کارامد و پايدار ايجاد کنيم؟

هوشمندي بازار چگونه شکل مي‌گيرد؟

چگونه هوشمندي بازار را در تدوين استراتژي و فرايند برنامه‌ريزي بکار گيريم؟ مسائل مرتبط با رقابت پذيري خارجي در حال حاضر جهاني شدن Globalization
رشد سرسام آور تکنولوژي- بازار و مديريت کردن
افزايش رقابت
انفجار اطلاعات
بدست آوردن مشتريان جديد
مزيت رقابتي از طريق خلاقيت و نوآوري نقش هوشمندي در تعيين استراتژي بسيار حياتي است به خصوص در حال حاضر كه تغييرات محيط هاي كسب و كار به سرعت در حال شكل گيري است. به همين دليل هوشمندي استراتژيك (SI) مورد نياز سازمان مي باشد هوشمندي استراتژيک
Strategic Intelligence فرايند مستمر استراتژيک براي بکارگيري هوش به منظور ايجاد ارزشهاي استراتژيک براي سهولت در تصميم گيريهاي دراز مدت را هوشمندي استراتژيک گويند.
از ديدگاه فرايندي مي توان هوشمندي استراتژيک را به عنوان بخشي از هوشمندي رقابتي Competitive Intelligence در نظر گرفت.
افق زماني هوشمندي استراتژيک گسترده است و تمام اتفاقات گذشته، حال و آينده را پوشش مي دهد . شش نقش اصلي هوشمندي استراتژيک تحليل محيط رقابتي فعلي Competitive Environment
پيش بيني محيط رقابتي آينده
تلاش براي ارائه پاسخ‌هاي فرضي به سوالات واقعي
تعيين و ارزيابي نقاط ضعف داخل شرکت
بکارگيري هوشمندي براي تدوين وپياده سازي استراتژي
تعيين مواردي که استراتژي به طور کامل پايدار و کارآمد نيست هدف نهائي فرايند هوشمند سازي
تسهيل در تصميم گيري هائي است كه بايد به عمل منتهي شود هوشمندي رقابتي
Intelligence Competitive منظور از هوشمندي رقابتي CI، ايجاد سهولت در تصميم گيريها از طريق مهيا کردن اطلاعات کسب و کار به شکل کاملآ فعال و آماده کردن اين اطلاعات بطور صحيح و در زمان صحيح است.
افق زماني CI روي زمان حال متمرکز است و در مواردي اين نگاه به گذشته و آينده نيز تعميم مي‌يابد، به همين دليل براي به کارگيري در سطح استراتژيک کاربرد دارد. بزرگترين تفاوت ميان SI و CI اين است كه SI به صورت جدي بر روي تصميم گيري هاي استراتژيك متمركز است در نتيجه افق ديد وسيع آن بر روي همه وقايع گذشته و حال و اينده گسترش دارد در صورتيكه CI بيشتر جنبه تاكتيكال داشته و افق ديد آن بيشتر بر روي حال و تاحد كمي گذشته و آينده مي باشد هوشمندي بازار
Market Intelligence عبارت هوشمندي بازار Market Intelligence به معني درک محيط کسب و کار در زمان حال با استفاده از فرايندهاي هوشمند براي ايجاد سهولت در تصميم گيري است.

عبارات ديگري مثل تحليل رقبا، تحليل روند تکنولوژي، آگاهي از ذهنيت مشتري هم رديف با هوشمندي بازار است و در زير مجموعه آن قرار مي گيرد.

هوشمند...



مطالب دیگر:
🔗خلاصه فصل چهارم کتاب حسابرسی پیشرفته تالیف دکتر حساس یگانه با عنوان شک، تردید، رسیدگی و حسابرسی🔗خلاصه فصل پنجم کتاب حسابرسی پیشرفته تالیف دکتر حساس یگانه با عنوان نقش های اقتصادی و اجتماعی حسابرسی🔗خلاصه فصل ششم کتاب حسابرسی پیشرفته تالیف دکتر حساس یگانه با عنوان اهداف حسابرسی🔗خلاصه فصل هفتم کتاب حسابرسی پیشرفته تالیف دکتر حساس یگانه با عنوان فرضیات بدیهی حسابرسی🔗خلاصه فصل نهم کتاب حسابرسی پیشرفته تالیف دکتر حساس یگانه با عنوان استقلال🔗خلاصه فصل یازدهم کتاب حسابرسی پیشرفته تالیف دکتر حساس یگانه با عنوان ارائه منصفانه🔗خلاصه فصل دوازدهم کتاب حسابرسی پیشرفته تالیف دکتر حساس یگانه با عنوان شواهد حسابرسی🔗بررسی رابطه بین شاخص های هزینه نمایندگی با حق الزحمه حسابرسی وارائه الگوی برآورد حق الزحمه حسابرسی مستقل در ایران🔗یک مطالعه موردی در سیستم اطلاعات سبز🔗بررسی موانع اجرای استراتژی در سازمان🔗پرسشنامه درباره یک برند موثر و قدرتمند در شرکت های محصولات غذایی🔗دانلود فایل WORD پرسشنامه: شناسایی سیکل بهره وری روزانه🔗پاورپوینت مدیریت خودشیفته🔗مقاله رویکرد هدف و مردم برای حریم خصوصی و امنیت اطلاعات بشردوستانه🔗دانلود تحقیق اصول كار با PDMS🔗دانلود تحقیق چرا كاركنان، كاری را كه از آنان انتظار می رود انجام نمی دهند🔗دانلود تحقیق راه هایی برای تشخیص فرق بین تیم و گروه🔗دانلود بررسی سبک مدیریت مدیران و رضایت شغلی کارکنان سازمان🔗دانلود تحقیق مدیریت انگیزش🔗دانلود تحقیق مدیریت تكنولوژی🔗دانلود تحقیق مدیریت در حقوق و دستمزد کارمندان🔗دانلود تحقیق مدیریت شهری و کنترل آلودگی هوا🔗دانلود تحقیق مدیریت طراحی🔗دانلود تحقیق مدیریت و سرپرستی🔗دانلود تحقیق نقش سیستم های اطلاعاتی و تكنولوژی در مدیریت زنجیره‌ تامین