خرید اینترنتی فایل{مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP}

خرید اینترنتی فایل /مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP/ وی اف|خرید اینترنتی فایل|32038367|vfm34024163|مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP
با ما باشید با یکی دیگر از فایل های قابل دانلود با عنوان : مبانی نظری وپیشینه تحقیق برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP مبانی نظری برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP , شاخص‌هاي عملكردي ERP , كارت امتيازي متوازن فصل دوم ادبيات و پيشينه تحقيق 2 - 1 پيشينه‌اي از برنامه‌ريزي منابع سازماني ERP 11 2 - 1 - 1 دهه 1960 كامپيوترهاي اوليه برنامه‌ريزي احتياجات مواد MRP 12 2 - 1 - 2دهه 1970 توسعه‌هاي MRP ، سخت‌افزار و نرم‌افزار كامپيوتري 13 2 - 1 - 3 دهه 1980 MRP II : 15 2 - 1 - 4 دهه ابتدايي 2000 – ادغام شركت‌‌هاي نرم‌افزاري 17 2 - 2 ضرورت بررسي شاخص‌هاي عملكردي ERP 17 2 - 3 فاكتورهاي عملكردي سيستم‌هاي ERP : 22 2 - 4 انواع مدل‌هاي ارزيابي عملكرد 22 2 - 4 - 1 تعريف انواع مدل‌هاي ارزيابي عملكرد 24 2 - 4 - 1 - 1 مدل تعالي سازماني ( EFQM ) 25 2 - 4 - 1 - 2 مديريت بر مبناي هدف ( MBO ) 25 2 - 4 - 1 - 3 هوشين كانري ( Hoshin Kaneri ) 25 2 - 4 - 1 - 4 مدل بررسي تاثير سرمايه‌گذاري در بخش فناوري اطلاعات بر عملكرد سازمان 27 2 - 1 - 4 - 5 مدل خلق ارزش سيستم‌هاي ERP 27 2 - 5 كارت امتيازي متوازن 30 2 - 6 معرفي وجوه كارت امتيازي متوازن 31 2 - 6 - 1 وجه مالي 33 2 - 6 - 2 وجه مشتري 34 2 - 6 - 3 وجه رشد و يادگيري 34 2 - 6 - 4 وجه فرآيندهاي داخلي 34 2 - 7 مدل پیشنهادی و شاخص های تحقیق 42 2 - 7 - 1 دیدگاه فرآیندهای داخلی 44 2 - 7 - 1 - 1 شفافیت اطلاعاتی و ساده سازی فرآیندها 44 2 - 7 - 1 - 2 کاهش زمان سیکل 44 2 - 7 - 1 - 3 کاهش هزینه ها و ضایعات 44 2 - 7 - 1 - 4 کارایی برنامه ریزی تولید 44 2 - 7 - 2رشد و یادگیری 45 2 - 7 - 2 - 1 بهبود فرهنگ سازمانی 45 2 - 7 - 2 - 2بهبود قابلیت ها و توانایی مدیران 46 2 - 7 - 2 - 3 بهبود قابلیت های کارکنان 46 2 - 7 - 2 - 4کسب منافع استراتژیک برای سازمان 46 2 - 7 - 3دیدگاه مشتریان 46 2 - 3 - 3 - 1 بهبود سیستم ارتباط با مشتریان 46 2 - 7 - 3 - 2 کاهش زمان انتظار 47 2 - 7 - 3 - 3 بهبود کیفیت محصولات 47 2 - 7 - 3 - 4 افزایش رضایت مشتریان 47 2 - 7 -

مطالب دیگر:
پاورپوینت جامع مدیریت زمان Time Managementتحقیق بررسی تاثیر شکل هندسی خرده چوب برروی خواص مکانیکی و فیزیکی تخته خرده چوبتحقیق بررسي تأثير نگرش هاي صميمانه والدين بر تأييد و عزت نفس فرزندان مقطع سوم دبيرستانتحقیق بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایرانتحقیق بررسی تحلیلی استانداردهای APB و FASB در زمینه گزارشری تغییرات حسابداریتحقیق بررسي تحول مفهوم محله در محلات شهرهاي دوران معاصر در ايرانتحقیق بررسی تخصصی رادار و اصول کلی و عملکرد آنتحقیق زمين‌شناسي را بخوانيد يا نخوانيد؟جزوه آموزشی اصول طراحی سیستم های اطفای حریق (Fire fighting Systems Design Fundamentals)گزارش کارآموزی کارخانه لوازم بهداشتی (شرکت همتک پلاستیک)تحقیق پیمان نفتا (NAFTA)برنامه نمایش دما، فشار هوا و ارتفاع از سطح دریا با سنسور bmp085تحقیق آشنایی با مفاهیم مالیات بر ارزش افزودهتحقیق ایجاد عادات مثبت در کودکانتحقیق بررسی ساختار وب معنایی و تحول آن در زندگی بشرتحقیق بررسی میزان تحمل استرس بین دانشجویان مجرد و متاهل رشته روانشناسیتحقیق کارآفرینی پرورش و کشت قارچتحقیق حسابداری صنعتی بهای تمام شدهپروژه طراحی وب سایت با ASPتحقیق محبت اهل بیت (علیهم السلام)تحقیق تشخیص بن بست در سیستم‌ های توزیع شدهتفسیر سوره لقمانتحقیق دستگاه اندازه گيري مختصات CMMتحقیق روان شناسی ورزشتحقیق رویکردی عملی به امنیت شبکه لایه بندی شده